چگونه مکان کسب و کارمان را در گوگل مپ ثبت کنیم؟
ثبت موقعیت شرکت در نقشه گوگل یا گوگل مپ به دلیل محدودیت های کشور ایران، یکی از دغدغه ها و مشکلات اصلی کاربران ایرانی است....
Gtmetrix چیست؟ روش تحلیل سرعت سایت از روی ابزار Gtmetrix
به عنوان یک وبمستر هوشمند باید به طور مداوم کارایی وبسایت خود را زیر ذرهبین ببرید. از مهمترین مواردی که باید همیشه به توجه...
توضیحات متا چیست؟
در میان متا تگها، توضیحات متا (Meta Description) از اهمیت بالایی برخوردار است. تگ توضیحات متا در واقع چکیدهای از محتوای...
Fetch as Google در سرچ کنسول (گوگل وبمستر ) چیست؟
Fetch as Googlebot یا کشاندن روبات گوگل به مسیر مورد نظر جهت بازبینی و ایندکس کردن، ابزار است مفید که در سیستم Google...
۱۹ فاکتور موثر در رتبهبندی وبسایتها در موتور جستجوی گوگل
موتور جستجوی گوگل میتواند بیش از هر کانال دیگری، انواع مختلف بازدیدکننده را به سمت وبسایتها و کسب و کارها روانه کند. گوگل...
بک لینک دقیقا چیست؟
پس از گذشت مدتها از به وجود آمدن تعاریفی همچون بکلینک و چیزهای دیگر در سئو٬ کمتر در وب فارسی به معنای دقیق آنها توجه...
نرخ پرش bounce rate چیست و چگونه آن را کاهش دهیم؟
یکی از فاکتور های مهم در سئو سایت ها نرخ پرش یا Bounce rate است. که به صورت عددی ۰ تا ۱۰۰ بیان میشود و بالا بودن نرخ پرش...
سئو – کلاهبرداری یا مؤثر؟
سالهاست این کلیدواژه خیلی پررونق شده، مخصوصاً برای عدهای سودجو، سئو! قیمتهای میلیونی بهینهسازی، معرفی به موتورهای جستجو...